środa, 13 listopada 2013


Nie wiem właściwie czemu zdecydowałam się na założenie tego bloga, ale skoro już to zrobiam to chyba należałoby coś tu napisać. Muszę sie jednak przyznać, że na razie to nie bardzo mam pojęcie jak tu wszystko działa, ale mam nadzieję, że z czasem, z postepem, z osiągnięciami  zrozumiem coś niecoś. To tyle tytułem wstępu i zabieram się dalej za zgłębianie wiedzy. Znalazłam coś: " Mam wszystko Wygodne krzesło w ogrodzie, Stertę papierów na biurku, Marcepany na obiad Ty na drodze Pisk opon Czyjś krzyk Nie mam nic " Krople na mojej twarzy To nocny anioł wylewa swe łzy A ja je chwytam łapczywie, zachłannie, Jak ziarna życia Ale nie mogę ich zatrzymać, Są mokre, śliskie, lecą z mej dłoni wprost na miejski bruk "" Zostałam, chciałam wierzyć ... I nadal stoję i nadal czekam A słońce wschodzi i zachodzi Rechoczą żaby, wieje wiatr Lecz wieje w inną stronę "Patrzę , choć nie chcę zobaczyć Słucham, choć nie chcę usłyszeć Idę, choć nie chcę dojść Jestem tu, choć nie chcę umierać " ""
btw polecam agencje kąt nieruchomości http://www.nieruchomosci-kat.pl mieszkania wynajem rzeszów kąt
Do usłyszenia!

1 komentarz: